wtorek, 1 kwietnia 2014

ROZDZIAŁ 7

Następnego dnia z punktu widzenia Olimpii

Zobaczyłam gazetę na stole więc ją przeczytałam. W pewnym momencie mnie zatkało „Harry z One Direction ma nową dziewczynę” Pod tym artykułem było zdjęcie moje i Hazzy.
-Czytałeś to? - zapytałam – piszą że jesteśmy razem..
-Wiem- powiedział Harry- ale wiesz.... mi to nie przeszkadza..... bo tak naprawdę... chciałbym z tobą chodzić.....- mocno się zaczerwienił
-S.. serio? Bo wiesz..... ja też zawsze chciałam chodzić z tobą – wybełkotałam
-Ale naprawdę? Bo wiesz …..
-Oj nic już więcej nie mów!- powiedziałam usiadłam mu na kolanach i pocałowałam go w usta po czym szybko uciekłam.
-O.... Olimpia!
Usłyszałam jak wołał. Uciekłam na balkon. Biegł za mną. Dogonił mnie, chwycił za ręce po czym przyciągnął do siebie. Patrzył na mnie i....... mnie pocałował!Ustaliliśmy że na razie nikomu nie powiemy.

Z punktu widzenia Nessy

Schodziłam na dół po schodach, gdy nagle.... SZOK Harry i Olimpia się całują! Szybko pobiegłam na górę
-Chłopaki Hazza i Olimpia się całowali. Jestem pewna że są razem. Mogą nam o tym nie powiedzieć... więc wiem co zrobimy..

Z PUNKTU WIDZENIA HARREGO

Jedliśmy ciastka gdy nagle wszyscy patrzą się na Olimpię.. NA MOJĄ OLIMPIĘ!
-Ładna jesteś- powiedział do niej Niall
-No, niczego sobie- dodał Lou
-Nie no Lou ona jest piękna- powiedział Liam
Zobaczyłem Olimpię. Patrzała się na nich ze zdziwieniem.
-No … i na pewno dobrze całuje..... - Powiedział Zayn
-A ŻEBYŚ WIEDZIAŁ!- powiedziałem
-WIEDZIAŁAM! - powiedziała Ness ze śmiechem i w pewnym momencie rzuciła się Zaynowi na szyję. Szybko się cofła.

Z PUNKTU WIDZENIA NESSY

Wszyscy się na mnie patrzą. Wszyscy.
-Ness- powiedział najpiękniejszy facet jakiego znam- chodź na chwilę za mną
Zgodziłam się. Zaprowadził mnie do ogrodu. Usiedliśmy na ławce gdy ON MNIE POCAŁOWAŁ!
-A-ale ty tak na serio?- zapytałam się nie dowierzając
-A jak myślisz?
-Mam nadzieję, że tak.
-To bądź tego pewna
Jeszcze raz mnie pocałował tym razem w policzek. Schwycił mnie za rękę i poszliśmy do kuchni.
-No to druga para! - powiedział Lou widząc nas

 CZYTASZ? SKOMENTUJ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz